14 Eylül 2010 Salı

İlk Mim/Gönderilmemiş Mektuplar...




Eveeet, wordpress blogumda sağolsun arkadaşlarım pek çok kez mimlemişlerdi, ama blogspot aleminde ilk kez mimlenmenin haklı gururunu yaşıyorum:P
Sevgili Mia'ya mim için teşekkür ederek konusundan da bahsedelim. İstediğimiz birine mektup yazmak, ben de tam 10 yıl sonra bu sayfa hala burda durmaktaysa, biri de açıp okursa diye o kişi/lere yazdım. 2023'e mektuplar projesi vardı, ona benzedi biraz çaktırmayın. Yani 14 Eylül 2010 tarihinden 14 Eylül 2020'ye yazılmış bir mektup olacak bu.

Sevgili 14 Eylül 2020 tarihinde bu sayfayı açan kişi,

Bu astronomik uzunlukta hitap kısmından sonra sadede gelelim. Çeşitli sorularım olcak, bir yandan da şu an Türkiye neye benziyor onu bir hatırlatmak lazım sana, malum 10 yıl geçmiş aradan.
* Türkiye Cumhuriyeti hala yaşıyor mu?
* Tam olarak kaç dönüm daha toprak kaybettik, kaç kurum satıldı?
*8 sene kadar oldu AKP iktidarda, 10 yıl daha sürecek mi?
*Yakın zamanda (aslında 2 gün önce) Milli Basketbol Takımımız dünya 2.si oldu, 10 yıl içinde sporun herhangi bir dalında dünya şampiyonu olmayı başardık mı?
*Bilim alanında hala hiç bir bok yapmamış mı oliciiz?
* Hala Eurovision'da 1. olmaya kasmak, dünyaya açılma adına yaptığımız tek şey mi?
*Yaprak Dökümü hala devam ediyor mu?
*10 yıl sonra 33 yaşında olucam, acaba evlenip barklandım mı, götü göbeği saldım mı, çirkinleştim mi, mutlu muyum? (Pardon ya sen nerden bileceksin)
*10 yıl sonra uzak doğudan sıkılmış olurum muhtemelen, ama belki de burda Koreli/Japon/Diğer kocamla mutlu resimlerim olur? Görebiliyor musun öyle bir şey, dikkatli bak! (Yine kişisel, olsun belki beni tanıyan biri girer:))
*Blogu kaç kişi izliyor? Blogun yazarı-yani bendeniz- herhangi bir kitap neyin çıkarmış mıyım? (pucca wanna be/ ahahaha şaka be yükseklerde gözüm yok anacım)

Çok ütopik oldu sanki, Arkadaşım sen bana en iyisi sağlıklı, mutlu olduğumu ve vatanımın çok toprak kaybetmeyip, kuruluş ideolojisinin de çok dışına çıkmadan yoluna devam ettiğini söyle yeter...

Kib, sçs, öpt, bye:D:D (Bak bu tamamen geyik, anlamazsın belki neme lazım, espri anlayışı değişmiştir.


14 Eylül 2010'dan Sevgiler
-KimbapSushi-
Edit: Bunun bir mim olduğunu unutup öyle bitirivermişim.
Mimlenenler: Astrea, Sermin ve Sadako mimlendiniz canlar:)))

6 yorum:

  1. vayy çok derin ve anlamlı olmuş.. kıskandım keşke ben de böyle bir şeyler yazsaydım.. süpersin ;)

    YanıtlayınSil
  2. tam yazıyı yenilerken gördüm yorumunu, gururum okşandı:)
    o kadar da cool değilim aslında, başta bir ünlüye yazmayı düşündüm çaktırma^^

    YanıtlayınSil
  3. Vah bu seferki mim baya zor geldi. Elimden geleni yapacağım :D Aja Aja!
    Ellerine sağlık gerçekten anlalı olmuş çingumdan da bu beklenirdi ;)

    YanıtlayınSil
  4. zoru başarabileceğini bildiğimden yolladım çingu, ayrıca beni şımartıyorsun kuzum.
    ben ciddi takıldım ama geyik de yapabilirsiniz gayet, herşey serbest^^

    YanıtlayınSil
  5. ilk mimim~~ en kısa zamanda yazıcam *-*

    YanıtlayınSil
  6. ay sevindim o zaman ilk mimini yolladığıma^^
    yazını bekliyoruz sadako chan:)

    YanıtlayınSil