7 Eylül 2010 Salı

Ben Bugün Bunu Gördüm!

Günün Sorusu: Az önce alışverişten geldim, fişte görünen kola (ki alışverişimin en nadide parçası) torbalardan çıkmadı! Sizce 1.49 lira için tekrar yol tepip kolanın akıbetini sormaya değer mi? Torbalardan biri delik ondan düşmüş olabilir mi? Eğer düştüyse ben fark edemeyecek, sesini duyamayacak kadar dangalak olabilir miyim? Bugün gitmeyip yarına ertelesem kolayı alma şansını kaçırmış olur muyum? Birileri cevaplarsa (tabi en kısa zamanda, cevap bana şimdi lazım) sevinirim.

*Şimdi bugüne dönelim. Yine boktan bir gün o anlaşıldı daha en başından. Sabah aynaya bakınca Darwin'in ne kadar haklı olduğunu bir kez daha anladım. Zira tek başıma maymunlardan evrildiğimizin kanıtı gibiyim. Sanki çok küçüklermiş gibi daha da büyüyen gözler ve burun! Ekstra hazırlığa ihtiyaç duymadan her türlü cadı rolünü kapabileceğim "ot"lukta saçlar. Offf Alien Returns!

* Bunun üzerine evde yiyecek hiç bir şeyin olmaması! Corn flakes var süt yok, ekmek var peynir yok vb. Ben de üşengeçlikten ancak 4e doğru dışarı çıktım bir şeyler almaya. Zaten reflüden şüpheleniyordum, bugün aç karnına abandığım kahve+sigaradan sonra kesin artık.

* Bu maymun halimle markete gidemezdim. Ben de kokoşlar gibi makyaj yaptım, akşam çıkarken bile giymediğim cafcaflı straplez bir body giydim. Sonra kendimi moron gibi hissettim.

* Bayramda iki kardeş kaldık. Ablacuum yanıma gelcek artık burda içerek falan bir bayram kutlaması yaparız:P Yani bayram delisi olmadım hiç ama garip hissettim, annem ve babam bir yakının vefatından dolayı şehir dışına çıktılar. İlk kez ayrıyız bir bayramda, hadi bakalım.

* Dün maaşımı aldığımda döktüğüm sevinç gözyaşları bugünkü alışverişin ardından kan ağlamaya dönüştü. Yaklaşan aidat, ödenmesi gereken faturalar da cabası.

* Böyle mutsuz günlerde yüzümde oluşan annesiyle amcasının kırıştırdığını yeni öğrenen Küçük Emrah ifadesine biri dur demeli. Valla geyik değil, oluyor böyle bişey. Yolda yürürken o kaşların istemsizce şekil değiştirdiğini fark ediyor deli gönül, ama heyhat dur diyemiyor. Yaralııııııııyam...

6 yorum:

  1. canım çok kola çektiyse ben gider akıbetini sorardım valla kolanın. hem de tipim ne kadar kayık bişekilde olursa olsun :))

    YanıtlaSil
  2. artık tip kayıklığını geçtim valla, canım çekti ama dayanılmayacak gibi değil evde zor günler için sakladığım ice tea'mle yetinebilirim:))
    yarın gidicem hakkımı arıycam o zaman.şimdi kolay yolu seçmenin huzuruyla popomu yaymak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Kola ya bu altın kadar değerli :D Git hemen iste kolanı. Sesi duyulmayacak kadar küçük olamaz ki.Kutu kola mı litrelik mi?

    YanıtlaSil
  4. haklısın joey (sana böyle hitap etmeye alışık değilim:) ama bu saatte açık olan marketlerden değil, zaten üst yorumda nasıl üşengeç bir öküz olduğumu belirtip gidemeyeceğimi söylemiştim^^ artık yarına kaldı. valla eğer 1 litrelik kola düştüyse de duymadıysam yatacak yerim yok zaten :s

    YanıtlaSil
  5. bence kolayı aldın ama poşete koymayı unuttun:)

    YanıtlaSil
  6. valla o da olabilirdi ama iyi hatırlıyorum 2 kez dönüp arkama baktım. markete tekrar gittim ama hiç kola bulmadıklarını söylediler. ya bir müşteri yürüttü, yada ben torbadan düşürüp yoluma devam edecek kadar dalgın(angut) bir insanım:)

    YanıtlaSil