30 Eylül 2010 Perşembe

Bakalım Masaüstümde ne varmıııış :D

Blogun ismini "Kimbaptan Mimler" olarak değiştiricim, ama memnunum bu işten, seviyorum cevaplamayı. Geçenlerde bir yerlerde bu mimi görüp kıskanmıştım, Düş Bahçesi içine doğmuş gibi mimlemiş beni. Teşekkür edelim burdan öncelikle :D

Şimdi mim gayet basit ve açık, bir o kadar da eğlenceli. Herkes masaüstünü neyin süslediğini ele güne gösteriyor. Valla tam bana göre bir mim çünkü masaüstümü bazen aynı gün içinde bile bir kaç kez değiştirdiğim olur, bakınca sevdiğim bir şeyleri görmek isterim. Önemlidir yani benim için, öyle 2 kuş koyayım, balık koyayım demem. Genelde de son zamanlarda ne izlemişsem o olur masaüstümde. Şu aralar da çok sevdiğim NANA animesindeki en sevdiğim 2 karakter Nana ve Ren süslüyor masaüstümü, özellikle alttaki 2 resim, ama siz söyleyin koyulmaz mı bunlar :))




** Şimdi sıra geldi mimlenenlere, bu yazıyı okuyan tüm uzak doğucular, mim zaten basit valla bekliyorum hepinizden. Görelim bakalım sizin masaüstünüzdeki çekikleri :)

9 yorum:

  1. ooo süpeeeeeerrrrr masaüstü! ben de bi aralar deaht note resimlerini masaüstü yapardım ve ben de sürekli değiştiriyorum ama çok sevdim seninkileri!

    YanıtlaSil
  2. death note, özellikle L benim de masaüstümü pek çok kez süsledi:D
    ben de seninkini beğenmiştim bu arada yeri gelmişken sölim, ewan candır:))

    YanıtlaSil
  3. Burdan da ne demek efenim rica ederim deyip, masaüstlerinin şahane gözüktüğünü söylemek isterim canım :)

    YanıtlaSil
  4. sağol canım, ben de çok seviyorum onları:D

    YanıtlaSil
  5. Kimbap sen daha mangasına başlamadın dimi bunun?
    Dostum eğer başlamadıysan başlama tamam mı? Şimdi masa üstünde bu ikisi varsa okuduktan sonra sen bakar bakar ağlarsın :D
    Şimdi meraklandın dimi :D Sıkıyosa okuma :D
    Hemen mimi cepe atıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. sağol verdiğin sağlam spoiler için dostum^^ ama allahtan neden bahsettiğini biliyorum, duymuştum çünkü önceden ne yazık ki. mangayı da yavaştan okuyorum bakalım:((
    mimin cevabını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Valla uzakdoğucular diyince direk üzerime alındım mimi ama benim masaüstü serüvenimi biliyosun dostum, her koyduğum resmin ömrü ben pc'nin başında olduğum süre kadardır, sonra aileden biri oturunca direk değiştirirlir o :D
    Bu yüzden genelde manzara olduğu için hiç göstermeyeyim :P laptopumuda sık kullanmadığım için en sok minik şebek çizgi film karakterleri vardı :)
    Seninkiler süpermiş dostum ahh Nana ahh :D

    YanıtlaSil
  8. Canım benim masaüstüm çok sıradan. Hiç bir şey tutmam ve sonbahar dolayısıyla windowsun sonbahar resmini masaüstü yaptım. Yazında papatya vardı. Hepsi o.

    YanıtlaSil
  9. tamam canım, hadi seni de azat ettim^^ ne kadar sıkıcı arkideşlerim varmış yahu, azcık renklenin. insan gözü gönlü açılsın deyu gong yoo koymaz mı masaüstüne:P

    YanıtlaSil