12 Ekim 2010 Salı

Mim...

Joey'm Potter'ım beni mimlemiş, mim anket havasında. Gayet basit soru cevap şeklinde. Hadi başlayalım bakalım :D

1. Lakabın var mı, varsa nedir?
Aslında öyle herkesçe kullanılan bir lakabım yok. Ama Öz yada Özüm diyenler olur sıkça, ismimden ötürü tabi^^

2. Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
Dilime dolanan şarkıları genelde izlediğim şeyler belirliyor, en son izlediğim animenin açılış parçası (Lonely in Gorgeous) dilime dolandı, bir de bir aralar çok sevdiğim şu eski şarkıya (Begin Again) tekrar sardım bu ara.

3.En son ne zaman, neye ve kime aşık oldun?
Joey en güzel cevabı vermiş, aynen katılıyorum. Aşkın kendisine:)

4. En son okuduğun kitap ve izlediğin film?
Kitap olarak yıllar sonra tekrar Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı okudum(Catcher in the rye/Garip olan okuduğum sıralarda izlediğim Paradise Kiss'teki karakter de aynı kitabı okuyordu), film olaraksa 2046'yı izledim.

5. Son zamanlarda en çok özlediğin?
Anne ve babamı hep özlerim, ama artık aynı evde yaşamadığımdan ablamı da özlüyorum. (Burayı okursa hemen poposu kalkar ama^^)

6. Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu,şarkıcı, politikacı vs.) olma hakkı verilseydi kim olurdun?
Vanessa Paradis (Johnny Depp'in eşi). Evet çok sığ bir cevap oldu:D

7.Yarın sabahki ilk planın?
Temizlik yapicim, maalesef :(

8. En sevdiğin huyun?
İnsanları dış görünüşe göre değerlendirmem, dışlamam yada dalga geçmem. Bunu yapanlardan nefret ederim.

9. Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasaydın, ne olurdun?
Muhtemelen sanatla ilgili bir şeyler yapmak isterdim. Yazarlık yada kamera arkası gibi.

10. Okurken en zevk aldığın 3 blog?
Çok zor bir soru. Ne desem bilemedim. Biraz Joey'den kopya çekicem:D
1. Tüm uzak doğu blogları(Yani diğer blogumdaki listemde bulunanların hepsi)
2. Dramabeans (Joey ile aynı oldu ama hergün ilk iş bakarım buraya, hayatta yazılarını kaçırmam)
3. Hyperboleandahalf (Bir arkadaşım tavsiye etmişti, o günden beri yarılarak okuyorum)

Şimdi gelelim mimlenenlere, Mia Wallace, Düş Bahçesi ve doğumgünü hedayesi olarak Astrea'ya gitsin:))

5 yorum:

  1. Hemencecik yapıverdim canım. Teşekkür ederim mim için. Öperim ;)

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkür ederim canım ama ben bu mimi yapmıştım.. :)
    http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/08/sonunda-bende-mimlendim.html

    Ayrıca cevapların çok samimi.

    YanıtlaSil
  3. @ düş bahçesi
    rica ederim canımcım, o zaman hemen bloguna bir ziyarette bulunayım:)

    YanıtlaSil
  4. @ mia wallace
    valla mia'cım aklımdan da geçmedi değil hani, o kadar çok mim cevaplıyorsun ki^^
    sağol canım yorumun için:)

    YanıtlaSil
  5. eneeee mimlenmişim ben, hemide hediye olarak saolasın dostum, teatilde cevaplicimm :D
    bu arada Johnny'in eş olmak süper fikirmiş ehüehüehü :D

    YanıtlaSil