29 Ağustos 2010 Pazar

Kana Susamış Bir Vettel!

*Vettel ne diyeyim ben sana Allah'ından bul ulan! Tuttuğum pilotun yarışına, hatta tüm senesine, belki de kariyerine ne kastın var be. Bu ne hırs ulan ortalığı birbirine kattın, herşeyi bıraktım milletin canına kastın olduğunu düşünmeye başladım.

*Button'a üzüldüm, hem de çok. Ah Vettel tam sopalıksın ulen!

* Alonso için de üzgünüm, son zamanlarda iyice gözümden düşse de eski alışkanlık, vazgeçemiyorum. Yine de kazanmasını istiyorum. Ama yarış dışı kalana kadar güzel ataklar izledik Alonso'dan, en azından yarışı keyifli hale getirdi.

*Onu bunu bırakalım da herşeye rağmen güzel bir yarıştı, çok heyecanlıydı (Vettel sağolsun!) Hatta bu sezonun en hareketli yarışlarındandı.

* Kobayashi'nin aldığı puan Japon yanımı ziyadesiyle mutlu etti. Hadi bakalım hedef podyum:)

*Hamilton seni sevmiyorum sevemiyorum. Bundan sonrası için Button'ın şansı oldukça azaldığından sana karşı Webber'i tutabilirim, haberin ola :)

* 2 hafta sonra İtalya'da Vettel'in durulması dileğiyle sonlandırıyorum^^

2 yorum:

  1. Vettel mümkünse 2-3 sene gözüme gözükmesin, belki affedebilirim. Bir daha ve özellikle Spa'da anladım ki Raikkonen'in üstüne pilot tutamayacağım. Benim kriterlerime uymuyorlar, ya da zamanla benim kriterim "Kimi" olmak da olmuş olabilir. f1'de adam tutma fikri benim için bitmiştir. Anca sempati artık..
    Weber'i bir türlü sevemediğim için Hamilton'ı ona karşı destekleyebilirim. Galiba basın toplantılarını ve podyumu izlemesem nasılsa kaskın içindeki Hamilton'ın suratını görmemiş olacağım ve bu işkence dikenine katlanılabilir bir f1 şölenine dönüşebilir. Mi??

    YanıtlaSil
  2. aynen benden de uzak olsun. valla 2 kez pitten geçme gibi cezalar yetmez, bu adamın cidden milletin canına kastı var.
    kimi iyidir ya valla, o kadar delisi olmasam da arıyorum açıkçası. ama ne olursa olsun sevdiğim tüm pilotlar bıraksa da hamilton'ı tutmicim, tutamicim. bu yüzden weber'i bile bağrıma basabilirim^^
    dediğin gibi eskiden takım bile tutulabiliyordu şu yarışta, mclaren'ci oluyordun, pilotları destekliyordun oh mis. artık her yarış görüşlerim değişiyor, ama bu sezonun şampiyonu beni mutlu etmeyecek orası kesin:(

    YanıtlaSil