13 Aralık 2010 Pazartesi

So 90s!!!

Saatlerdir müzik dinliyorum. Jrock'tan başladım, dolaşa dolaşa kendimi ilk olarak bilinçli müzik dinlemeye başladığım zamanlarda buldum. Baktım ki hep 90lardan gidiyorum, dinlediklerimi buraya da taşıyayım dedim.

İlk kez tüm albümünü oturup dinlediğim gruplardan Savage Garden ve dinlememe neden olan parçası, To the Moon and Back.


Madonna'nın en karanlık ve bence şahane albümünün, en şahane parçası ve videosu.


Okul için hazırlanırken bir yandan Capital Radio dinlemek. Capital Radio benim için efsanedir. İşte o zamanlardan aklıma gelen ilk parçalardan, Natalie ablam olmadan bu yazı devam edemez! O yıllardan sevdiklerimden biri daha. 90lar iyiydi azizim.
Natalie Imbruglia-Torn


Hala bir yerlerde çalınca coşageldiğim, pek sevdiğim şarkı, Chumbawamba- I get knocked down.


Popomdan sallamayı bırakıp, sözlerini ilk ezberlediğim parçalardan. Blue Jean sağolsun.
Sherly Crow- My Favourite Mistake


Ergen yıllarımın en büyük hastalıklarımdan, Bon Jovi ve solo çalışması Ugly


Soundgarden için söze gerek yok, Chris Cornell en iyi seslerden ve yeryüzündeki en seksi adamlardan biri. Bir ara Timbaland'le takılıp korkutsa da özüne dönmüştür. 90lar herşeyden öte grunge adına bile saygıyı hak ediyor. Buyrun Black Hole Sun


Bunun üstüne tabi ki Pearl Jam'den Jeremy'nin hikayesini dinlemek gerek.


RHCP hala en sevdiğim gruplardan. TRT1de İzdüşüm diye bir program vardı zamanında, ilk orada duymuştum Otherside'ı. Şarkının bulunduğu albümün kasetini almıştım, benden alıp bir daha geri vermeyen arkadaşıma hala söverim.


Başlarım Nothing Else Matters'a, Enter Sandman dururken lafını etmem.


The Verve'den Bittersweet Symphony olmaz mı hiç? Dinlemeyen var mıdır bilmiyorum^^


Grunge dedik, Stone Temple Pilots'tan Plush'ı koymazsam yuh bana.


Placebo ve Every you every me ve Pure Morning de aklımdan geçti. İlki kitleleri peşinden sürüklediği için 2. de videosu ve tekerleme gibi sözleriyle en sevdiklerimden olduğu için.


Akla ilk gelenlerden tabi ki No Doubt- Don't Speak, ancak Ex-Girlfriend'e daha çok bayıldığımı söylemem gerek.


En sona en büyüğünü sakladım, Nirvana'dan başka kim olabilir sizce. Yıllarca delicesine bir ölüye aşık oldum ben. Kurt Cobain kadar gençliği etkileyen, bir dönemin müziğini kökten değiştiren 2. bir adam gelir mi bilemem bundan sonra.Buyrun sırasıyla, Smells Like Teen Spirit, Heart Shaped Box ve Come As You Are.


4 yorum:

  1. Dünyaya kızıp, soft şarkıları dinlemeyi bırakmadan önceki zamanlarıma tekabül ediyor, listedeki ilk dört parça. Ah, güzel günlerdi be.

    Ayrıca, Enter Sandman de keçi sakallı ve uzun saçlı olduğum yılları hatırlattı bana, hahhaha.

    Güzel paylaşım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. aynen benim de, ilk 4 şarkı sonrası zaten geçtiğim diğer aşamayı temsil ediyor^^ zincirli pantolonumla ergen hallerimi hatırlıyorum, ne günlerdi.
    ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir liste olmuş, hepsini çok severek tekrar izledim/dinledim. =) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, ben bir şey yapmadım valla, adamlar yapmış^^

    YanıtlaSil